Pages

14 Haziran 2011 Salı

Yakışmayan Taytlardan Nefret Ediyorum

Kendine yakışmayan, yakışmadığı halde yakıştığını düşünüp giyenleri sevmiyorum. Tayt giymenin bir adabı varsa eğer lütfen bu adaba uysunlar. Çünkü her dışarı çıktığımda benim gözüm yoruluyor. Hemen yanlarına gidip "bu olmamış, kilona göre seç tatlım" demek istiyorum. Taytı kendine yakıştırmasını bilenler sizin de yanınıza gelip" işte budur tatlım:)" diyesim var. Şimdi beğenmediklerim ile beğendiklerimin resimlerini sizinle paylaşacağım ki ne demek istediğimi daha iyi anlayacağınıza eminim canlarım:)


Çok kötü 


Çok Kötü


Kötü ötesi beter

Şimdi Aşağıdakilerde benim beğendiklerim.







2 yorum:

  1. Sadece bir tunik-uzun bir bluz giymek bile taytı kişiye yakıştırabiliyor, yukardaki 3 resimde olduğu gibi ya çıkarken aynaya bakmıyorlar, yada fazla teşhirciler :(

    YanıtlaSil