Pages

5 Ekim 2011 Çarşamba

Raid Otomatik Sprey-Fikri Mühim

Raid otomatik spreyi anlatmadan önce evdeki haşerelerle durumumuzu anlatmak istiyorum.
Mutfakta tam 6 aydan beri kalorifer böceği ve un böceği denilen küçük kara şeylerle uğraşıyoruz. İlk etapta klorak ile dip temel bir temizlik yaptık. Sabahına baktık temiz mutfağımda cirit atmaya devam ediyorlar.:( Her sabah, her akşam sineklik ile öldürmekten bıktığım böcekler, sağdan soldan çıkmaktan bıkmadılar, Mutfak bir klorak, bir böcek ilacı kokmaya devam etti. Ne kadar böcek ilacı varsa denedik olmadı. Mutfak koktu ilaç ile, ben de mide bulantısı tiksinti hepsi birarada. Bunların üstüne fikri mühim raid çiçek kokulu otomatik sprey geldi.

O kadar sevindim ki anlatamam. Hemen mutfağa kurduk. 1 hafta düzenli kullandıktan sonra sonuç süperdi. Böceklerin ne kendi kaldı, ne de o ilaç kokusu kaldı. Raid bütün böcekleri yok etti ve şimdi herşey rahat. 10,00 TL'lik hediye çekini kullanarak anneme de alıp hediye ettim. Ben denedim memnun kaldım valla herkese tavsiye ederim :D
Fikri Mühime de bu güzel kutusu ve emekleri için de teşekkür ederim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder