Pages

19 Ocak 2012 Perşembe

Unnado 10 TL Hediye Çeki ve Hemen Alışveriş

Merhaba Hanımlar,

Unnado bebek ve anne alışveriş kulübü. Belki alışveriş yapan vardır. Belki de hiç tanımayan da vardır. O yüzden geçen yaptığım bir alışverişten bahsedeceğim.

Bir arkadaşım bana unnadoya davet linki gönderdi. Ben de hemen kayıt oldum. Bir çok ürüne bayıldım. Hepsi bebekler ve anneler için hem ucuz, hem de işe yarayan ürünler. Sonra hesap kısmından hediye çeklerim bölümüne bakınca 10 TL hediye çekim gelmiş. Hemen alışveriş yapayım dedim.


Bu ürünün fiyatı 3,50 TL. Bu ürünü 3,50 TL+ Kargo Ücreti 4,90 TL = 8,40 TL ediyor. satın alma kısmında çek bölümüne 1 adet yazdım ve sembolik bir rakam 0.01 Kuruşu da kredi kartından geçtim. Yani çok güzel ürünü böylece almış oldum. Belki siz de almak istedikleriniz olur.

Unnadoya buradan üye olabilir. Siz de Alışveriş yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder