Pages

12 Ocak 2012 Perşembe

Yenge Oluyorum!!

Herkes "Anne oluyorum" ya da "Baba oluyorum" diye post açar. Ben ise "yenge oluyorum" diye post açtım. Şimdiden "Onu" çok seviyoruz. Doğumu nisan sonu mayıs başına denk gelecek. Ailemizin oğluşu olacak. Annesi ve Babası bile benim kadar heyecanlı değiller desem yalan olmaz. Ne zaman konusunu açsak onunla ilgili ben hayal kuruyorum. Odasını süslemek konusunda ise Annesinden daha istekliyim. Çalışan ve para kazanan biri olsam ona en güzel şeyleri alıp, yatağını hediyeler ile dolduracağım. Şimdiden bir tane çıtçıtlı badi, bir çerçeve, bir tane ceket, bir paket oda süslemesi, geçenlerde de bebek çekilişinden bebek yağı kazandım. Anne ve Bebek dergisi kazandım ki; onu da hemen Annesine verdim faydalansın. Onu şimdiden çok sevdiğim için daha çok şeyler yapmak istiyorum ama kendimi frenlemek zorundayım. Çünkü benden Anne ve Babasına fırsat kalsın. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder