Pages

27 Mart 2012 Salı

Her şeyi Evimister'den İsterim!

Evleneli 1,5 yıl oldu. Fakat ben tekstil ürünlerine, dekoratif objelere, mutfak yardımcılarına, çerçevelere ve daha bir çok ürüne dayanamıyorum. Yeni bir eve taşındık, Mart ayı içerisinde. Evimde baya eksik şeyler var. Tabi şimdi bütçem almaya uygun değil ama, Evimister'den beğendiğim bir çok ürünü almak için para biriktirmeye başladım bile. İndirimli ürünleri ve ödeme seçenekleri ile Evimister tam biz hanımlara göre. Şimdi Seçtiğim ürünleri sizlere göstermek istiyorum.

Yatak odam için istediklerim ve beğendiklerim;


Bu Pike takımının renklerine bayıldım. Baktıkça içim açıldı, baharı kucakladım resmen. Ürün bilgisi için sizlere link vereceğim. Detaylarını linkten öğrenebilirsiniz.

Çalışma odam için ise bir kitaplık istiyorum. Şöyle kitaplarımı güzelce koyup, keyifle kitap okuyacağım bir ortam hiç fena olmaz valla :)

Detayları aşağıdaki linkte, siz de güzel değil mi? Bir tane berjer atarım yanına kitap okurum mis gibi :)



Rengide çok hoşuma gitti :) Link hemen aşağıda :)


Mutfağım daha tamirat aşamasına girmedi ama ben şimdiden bir çok şeyi Evimister'den hemen seçtim :)

Mutfağımın duvarına bu tabloyu asmayı planlıyorum. Hem rengi, hem de şekli çok güzel. Linki hemen aşağıda :)



Arkadaşlarla içilen kahvenin tadı ise harika olur. Muhabbet ise bambaşka. Bu fincanlarda özellikle kuşlara bayıldım ben :)


Güzel anılarımızı saklayacağımız bir çerçeve almadan olmaz, Salonumda güzel duracak :)



Sizler de eviniz için düşündüklerinizi hem kaliteli, hem uygun fiyata www.evimister.com adresinden bulabilirsiniz.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder