Pages

17 Mayıs 2012 Perşembe

Morhipo Alışverişim ve Avantajları

Özel alışveriş kulüpleri müdavimlerinden biri de benim.:) Avantajları her gün takip ediyorum. Piyasayla karşılaştırdığımda ise çok uygun ürünlerde buluyorum. Morhipo'dan bahsetmek istiyorum sizlere. Bildiğiniz üzere Morhipo, Boyner kuruluşudur. İndirimler, fırsatlar ve bir çok üründe %70den fazla indirim sağlayan bir alışveriş kulübü demek daha doğru olur sanırım.

Siz de reklamlar da izlemişsinizdir. Demet Akalın ve Hande Yener fırsat için baya kapışıyorlar. Kazanan Seren Serengil oluyor. :)






Morhipodan beğenerek aldığım ürünleri sizlerle paylaşmak istedim. İndirim oranları ile yararlandığım fırsatlar :)

Polu Klasik Ayakkabı aldım. 21,90 TL'ye aldım. 

Herevinden de Kavanoz 5,90 TL, Tepsi 8,90 TL, Renkli Mandallar 2,90 TL



Ayrıca bu aralar 15 TL alt limitsiz hediye çeki gönderiyorlar.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder