Pages

30 Mayıs 2012 Çarşamba

Penti Çorap ve Kombinleri

Penti'nin çoraplarını çok beğeniyorum. Geçen pazar minik yeğenimin (taze yenge oldum yani :D) mevlütü vardı.  Mevlüt için giyim hazırlığı yaparken bir baktım ki; çorabım eksik. Kardeşimle hem Kemeraltı gezmesi, hem de alışverişimizi yaptık.  Çorap seçiminde hep klasik modelleri denediğim için desenlilerden biraz korkuyorum. O yüzden Penti Maxi Külotlu çorap Bronz rengini tercih ettim.




Çok hoş bir parlaklığı var. Bronz rengi seçmemin nedeni ise ten rengim güneş görmemiş renkte olması. Fotoğraf eklemeyi istiyordum, fakat unutmuşum:( Kusura bakmayın. Ben bronz renge bayıldım. Çok doğal ve güzel duruyor.

Penti çorabın içinden çıkan kombin kartelasını siz de görmüşsünüzdür. Harika kombinler yapmışlar. Beğendiğim ve denemek istediğim çorapların resimlerini ekliyorum. Sizler de beğeneceksiniz. :)

Anabel

Blacky

Ariana File

Hepsi birbirinden güzel. Bunları denemek istiyorum. İnşallah deneyip fotoğraflarını buraya da ekleyeceğim. Tabi önce gidip almak lazım :D








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder