Pages

22 Ağustos 2012 Çarşamba

Burda Dergisi Ağustos ayı Bluz Dikmece!

Burda Dergisinin Ağustos sayısı çok güzel. Büyük bedenler özellikle çok kibardı.


Kapakta görünen uçuk mavi elbisenin patronunu kardeşim için çıkaracağım. Çok kibar ve şık. Bu sayıda krepdöşin diye bir kumaş okudum. Nasıl olduğunu tam olarak anlamadım ama kemeraltında ki kumaşçılardan öğreneceğim. Ayrıca bir tane de arkadan kravat bağlama modelli bir bluz patronu çıkarıp, yüzde elli oranında bitirmiş oldum. :D Acemiyim hala, fakat patron çıkarmayı öğrendim kızlar :D

Dikmeye çalıştığımız modelin ön yüzü bu. Arka kısmını gösteremiyorum kusura bakmayın. 
Ayrıca beğendiğim ve kurban bayramında giymek istediğim bir model ise aşağıdaki resim.


Bu elbiseyi gördüm bayıldım. İnşallah dikip, giymek ve fotoğraflarımı da burada yayınlamak nasip olur. Umarım acemiliğimi pekiştirmek ve daha bir sürü konu ile sizlere de gösteririm. :)



2 yorum: