Pages

21 Eylül 2012 Cuma

Nako ip ve Örmek İstediklerim

Örgü örmeyi çok seviyorum. Bir de ne görsem hemen şunu da, bunu da öreyim diyorum. :D O yüzden baya yarım işim birikti. Allah nasip ederse bu sene önce yarım örgülerimi tamamlayacağım. Mesela çok  az kalmış bir atkım var elimde, bir ceket başlamıştım, çok büyük ördüğümden olmadı. Geçenlerde bir mağazada örgüden bebek uyku tulumu gördüm. O yarım kalan ceketi evdeki mor polar battaniye ile birleştirip uyku tulumu yapacağım. :D Sonra kız kardeşim için yaptığım kasnak işi bir takım var :D Maşallah baya iş beni bekliyor. Aaaa bir de sakallı ipten paspas örüyorum.

Şimdi örmek istediklerimi göstereyim sizlere, bu kış örgü ile zamanımız dolacak :)


Nako vals şal


Bolero


Panço


Bolero


Tunik







1 yorum:

  1. tunik ve bolero bende çok örmek istiyorum ..
    özellikle yeni ipler çıkmış bunlardan düşünüyorum bu kış..
    ama önce dolabımdaki bissürü ipim bi bitsinde :)
    iyi hafta sonları diliyorum..

    Birde bi rica kelime doğrulamasını kaldırmanı istesem..!

    YanıtlaSil