Pages

16 Eylül 2012 Pazar

Soğan Kürü Uygulaması

Merhabalar Arkadaşlarım, umarım güzel günler geçiriyorsunuzdur. Bir blog arkadaşımız soğan kürü uygulayarak sıkıntılarından kurtulmuş. Onun adına çok sevindim ve şuan kendisi bir Anne adayı :)

Ben de soğan kürünü denemek istiyorum. Bir süredir akıntılardan dolayı sıkıntı içerisindeyim. Daha önce doktora gittim, fakat kullanamayacağım ilaçlardan dolayı tedavi olamadım. Umarım bu soğan kürü bana da şifa olur. Eğer deneyen arkadaşlarım varsa, fikirlerini almak istiyorum.

Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu soğan kürü kadınlarda polikistik over, çikolata kisti, miyom, vaginal akıntı, menapoz şikayetleri, erken menapoz ve erkeklerdeki prostatit ağrıları için mükemmel bir bitkisel çözümdür. Yumurtalıklarda oluşan kistleri tamamen yoketmektedir.


İbrahim Saraçoğlu kadınlardaki akıntıya karşı uygulanması gereken soğan kürünün tarifini verdi
vaginal akıntıyı gidermek için soğan kürü :
1 adet orta boy resimde görülen yemeklik soğanı (kırmızı, mor veya kabuğu beyaz olan soğan kullanılamaz) kabuklarını soyup dörde bölün.

Önceden kaynatılmış 2 su bardağı klorsuz suya ekleyerek 5 dakika daha kaynatın ve içine başka hiç bir şey ilave etmeden öğle ve akşam yemeklerinden önce 1 er bardak bu soğan suyundan tüketin. Soğan kürü'nü sadece 15 gün uygulayıp bitirin.


Soğan kürünün adet döneminde uygulamasının her hangi bir sakıncası bulunmamaktadır. Fakat, etkisi açısından en ideal zaman adet bitiminden en erken 7 gün sonra uygulanmalıdır.

İlk kür uygulandıktan sonra 2. adetin başlamasından 10 gün önce tekrar 5 gün ya da 7 gün bu soğan suyu kürünü tekrarlamalısınız.


Uyarı: Soğan suyu kürü 15 günden fazla uygulanmamalı.


alıntı yaptığım yer ise; mucizeikserler.blogspot.com 

Olumlu ya da olumsuz fikirlerimi de buradan paylaşacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder