Pages

19 Kasım 2012 Pazartesi

Cumartesi-Pazar Gezmesi

Cuma günü Kız kardeşim ve hem benim, hem onunda arkadaşı Aslı ile beraber bana kalmaya geldiler. Cuma gecesi yemekti, çay, sohbet derken geçti. Cumartesi güzel bir kahvaltı yapar yapmaz, kendimizi gezmeye verdik. İlk durağımız Özkanlar pazarıydı. O kadar kalabalıktı ki, adım atacak yer yoktu. Hava ise çok güzeldi. Kalabalık olmasına rağmen baya dolaştık. Çok güzel şeyler aldık. 5 Liraya çok güzel uzun kollu penye body aldım. Kumaşı harika, taş gibi :D Tavsiye ederim. 1,5 Liraya da 10 tane zımba aldım. Bu senenin modasını yakaladım :) Gezer marka ev terliği aldım, sevdiğim bir ablama onun fiyatı da 5 Lira.


Tanesi 3,5 liradan 3 tane de slip aldım. İndirimli hali 3 tanesi 10 lira yani :D Penti çoraplarını görür görmez de hemen 2 tane çorap aldım. Tanesi 5 lira. O kadar güzel ki, 60 ve 40 den. Tam kışlık :) Daha bir sürü ürün vardı ama para sınırlıydı. Tavsiye ederim özkanlar pazarında her keseye uygun bir şey var. Arkadaşım Aslı 10 liraya harika mor renkli bir kışlık elbise bile aldı.  3 Gözleme 6 lira, 3 tane çay 2,25 lira dinlenmek ise paha biçilemez. Dinlendikten sonra durmadık Karşıyaka çarşıya geçtik. Çok çok kalabalıktı. Fakat eski tadı tuzu yoktu. Oradan tekrar konak yönüne vapurla geçtik. Kemeraltında gezdik. 1'er tane de nar suyu içtik vitamin aldık ve gezmeye devam ettik. O kadar çok yorulduk ki, eve kendimizi zor attık. :D Ama yine de gezmek çok güzeldi.

Kardeşim kısmetse önümüzdeki bahar evleneceği için ona gelin-damat kadehi, bel kuşağı ve takı kurdelası malzemeleri aldık. Ve bittiğinde fotoğrafları buraya koyacağım.

Pazar günü ise Balçova kipa - ege park - koçtaş - 5m migros - palmiye - agora deli gibi gezdik. Balçova kipa sakindi. Ege park ise boştu. 5M migrosta asmaçatı kısmı ise kapatılmış çok yazık. koçtaş kalabalıktı. Palmiye ise yine boştu. Agora ise herzaman ki gibi çok kalabalıktı. Karnımız acıkınca ise Sultanahmet köftecisinden menü aldık. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Çünkü hem servis aşamasında beklerken, hem de yemek yeme kısmında vasattı. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder