Pages

29 Aralık 2012 Cumartesi

2012 Neler Getirdi? Neler Götürdü?

Her gün, ay, yıl birşeyleri götürürken, birşeyleri de getiriyor. Rabbim bir kapı kapatırken, yeni bir kapı da açıyor. Gören gözlerden ziyade, gönül gözü ile bakmak lazım lazım. Rabbim geride kalan yılları aratmasın diyorum.

Şimdi gelelim 2012 bana neler getirdi? neler götürdü.

Ocak-Şubat-Mart aylarının toplu özeti şöyle; Ocak ayına işsiz olarak girdim. Evleneli 1,5 yıl olmuş, evimiz kira, geçim sıkıntımız var. Fakat beterin beteri var, çok şükür hayatı döndürecek kadar, karnımızı doyurup, mutlu olmayı da bildik. Şubat ayında eşimle ev almaya karar verdik. 10 yılımızı bankaya tahsis etmeye, ev arayışına girdik. Şükür ki; evimizi aldık. Annem, kardeşlerimle ve eşimle kolları sıvayıp evimizi boyadık, temizliğimizi yaptık. Tabii herşey böyle güllük gülistanlık gitmedi. Kayınvalidemler ile çok büyük bir tartışmamız oldu. Bunları bunu söyledi, onu söyledi anlatmayacağım ama ev aldığımıza sevinemedik, burnumuzdan getirmeyi başardılar. Mart ayı itibariyle psikiyatri tedavisine başladım. Cymbalta 60 mg hayatıma girdi. Doktorum ağır bir depresyon geçirdiğimi söyledi. Bu 3 ay bu şekilde bitti. İnişli çıkışlı.


Nisan-Mayıs-Haziran ayı ise şöyle; Nisan ayında kayınvalide sorunu ile, sinir harbi, eşimin abisinin araya girmesi ile ortam yumuşatıldı. Tabi benim kalbim kırıldığında kaldı, kayınvalidemi anne gibi görürken şimdi hiçbişey olarak görüyorum. Benim için hiçbir değeri kalmadı. Buna kayınpederim de dahil. 30 Nisan itibariyle Eşim amca oldu. Eltim ve Kayınbiraderim dünya tatlısı oğulları oldu. Aileye yeni bir neşe gelmiş oldu. Mayıs ve Haziran ayında ise pek birşey olmadı diyebilirim. Haziran ayında ev mevlüdümü yaptım. Allah teyzem ve Annemden, kardeşlerimden razı olsun.



Temmuz-Ağustos-Eylül-Ekim-Kasım-Aralık aylarında ise hap tedavime devam etim şimdi çok daha iyiyim. Kimse umurumda değil. Sevdiklerim yanımda gerisi istediği yere gidebilir. :D

İnşallah 2013 sağlıklı, mutlu, huzurlu, eşimle daha güzel geçer inşallah :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder