Pages

3 Aralık 2012 Pazartesi

Dökülen Saçlara Karşıyız!

Dökülen, kırılan, yıpranan saçlara karşıyız.  Saçlarım bir dönem o kadar çok döküldü ki, başımın ön kısımları iyice açıldı, Keçe gibi bir saç ve yanında kepekte vardı. Tabi yağlanmayı da unutmayalım. Denemediğim şampuan kalmadı. Hiç biri bana yaramadı diyebilirim. Sonra bir akrabam Bioblas'ı tavsiye edince hadi bunu da deniyorum dedim. Watson da indirimli halini görünce hemen 2 tane birden aldım. :D Yanında da Bioblas saç spreyini de aldım.


Açıkçası ilk yıkamada mucize beklemiyordum. Çünkü tüm şampuanlarda ilk seferde süper etki yapmıyordu. Yaklaşık 3-4 yıkamadan sonra değişim başladı. O sinir edici kepekler yok olmaya başladı. Sonrasın da saç dökülmeleri yavaş yavaş azalmaya, saç güçlenmeye başladı. Saç spreyi ise hemen taramama ve saçımı yumuşak ve güzel bir parlaklık verdi. Ben çok memnun kaldım. Bir daha şampuan asla değiştirmem. Size de tavsiye ederim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder