Pages

26 Aralık 2012 Çarşamba

Tavsiye Meleği Olan Fırsatı Yakalar:)

Tavsiye Meleklerini duymuşsunuzdur. Duymayanlar için biraz bilgi vermek istiyorum.

"Saçını kime boyattın?", "Ayakkabılarını nereden aldın?", "Hangi fotoğraf makinasını tavsiye edersin?", "Bebeğim doğduğunda sence hangi bebek bezini almalıyım?", "Sen bu süper yemekleri hangi yağla yapıyorsun?" Bunun gibi pek çok soruya sık sık cevap veriyorsun. Hatta tavsiye bürosu açsam zengin olmuştum bile diyorsun. Ama birilerine yardım etmenin mutluluğu sana yetiyor. Çünkü sen bir meleksin. Hem de tam bizim aradığımız Tavsiye Meleğisin.


Bir çok blogger arkadaşım zaten güzel bilgiler veriyor. Harika paylaşımlar yaparak bizi bilgilendiriyor. Hal böyle olunca bunu da Tavsiye meleği olmak isteyen arkadaşlarımız katılmalılar bence.

http://www.tavsiyekanali.com/

1 yorum:

  1. Merhaba bloğuna bayıldım. Yeni yılda çok şık bir çanta hediye ediyorum. Çekilişe beklerim.

    http://www.gecekiyafeti.com/2012/12/yeni-yilin-ilk-hediyesi-bizden.html

    Sevgiler...

    YanıtlaSil