Pages

4 Ocak 2013 Cuma

3D Sinema ve 3D Gözlük Sorunsalı (eahh)

3D sinemayı çok seviyorum. İzlemekten de zevk alıyorum. Buraya kadar hiç bir sorun yok :D

Kafama takılan 3D film biletini satarken niye 3D gözlüğün parasını da alırlar anlamam. Filmin 3D haricinde normal izleme yani 3D'siz izleme olanağı olsa onu izleyeceğim. Madem 3D Film adıyla vatandaşa satış yapıyorsunuz, o zaman gözlük fiyatı almak çok saçma. Zaten film 3D ben bunu 3D gözlükle izleyeceğim. Yani her seferinde benim gibi param vermek istemeyenler 3D gözlüğünü alıp geliyorlar. Tabi ben daha alamadım ama buradan 3D filmi bileti satan sinema salon yöneticilerine sesleniyorum. Bu uygulamayı kaldırın. Ya da şunu yapın demiyorum, çünkü bu alınan paralar haksız kazanç bence eahh

aşağıdaki gibi gözlük alıp, gideceğim valla. Napayım param yok :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder