Pages

29 Ocak 2013 Salı

Açık Öğretim Fakültesini Okuyanlar için Harika Kaynak!

Açık Öğretim Fakültesi okumak gerçekten çok zor. Hem çalışan hem de okuyanlar için ders kitapları, yardımcı cdler, testler bir türlü çalış çalış bitmez.

Ben de çok zorlandım. Bazen sınıfı dondurmak zorunda kaldım. Açık Öğretim Fakültesi de artık dönem dönem ayrıldı. Yani Güz dönemi sınavları ayrı, Bahar dönemi sınavları artık ayrı yapılmakta. Bir çok bilgiyi, kolaylığı www.aofsinav.org sayesinde öğrendim. Siz ya da çevrenizde Açık öğretim Fakültesi okuyup, zorlanan varsa, www.aofsinav.org girsin.

Güncel haberler, bilgiler, forum alanı, en son bilgiler, sınavlar, sınav sonuçları, testler herşeyi buradan öğrenebilirsiniz. Ben yararlandım çok faydasını gördüm. Sizlere de faydası olur inşallah.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder