Pages

4 Ocak 2013 Cuma

Herkes Evladı için Şamil Şener olsun (Reklam 1)

Reklamlara takmıştım biliyorsunuz. Beni en etkileyen reklam bir bankanın çektiği, her izlediğimde gözlerimi dolduran okul reklamı.

O kadar güzel bir örnek ki o; bir çok zenginin yapamadığını yapmış, evlatları için kendi çabalarıyla okul yaptırmış. Çok paralarla değil, elindeki imkanları ile benim gözümde en güzel işi yapmış, Şamil Şener. Buradan kendisine teşekkür ederim. İnşallah herkes onun gibi elinden geleni yapar.

Doğan Haber ajansının yaptığı, haberi sizinle paylaşıyorum.

http://www.dha.com.tr/kizlari-okusun-diye_128204.html


Bir yandan sevinirken, diğer yandan en üzüldüğüm nokta, Devletin yetersizliği. 2013'e girdik diye seviniyoruz ama ben bu yaşananları görünce hiç seviniyorum. Sosyal Devlet dediğin, vatandaşına sırtını dönmez, imkansızlıkları imkana çevirir. Okumak isteyen çocuklarının ellerinden tutar. Bizden dünyanın vergisini alıyorlar. Nereye gidiyor bu vergiler? Benim verdiğim para niye ülkemin insanlarına, evlatlarına gidemiyor?

Herkes malını, mülkünü satıp elbette okullar, sağlık ocakları açsın. Ama Devlet ne işe yarayacak?

Beni yanlış anlamayın ama TV de "savaşa hazırız" demekle ülke ileri değil geri gider. Benim en ücrada yaşayan vatandaşlarıma yüz çevirerek, ilim, bilim gibi güzel meziyetleri kazandırmak yerine boş işleri artık bıraksınlar. Bir millet ancak okumakla, ilimle aydınlanır. Patriotları kurunca korunamazsın. Bilinçli vatandaşların, okumuş evlatların ile kendini korursun ancak.

Hepinizi öptüm, iyi akşamlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder