Pages

30 Ağustos 2013 Cuma

Ben de Bitirdim-1 :)

Bir çok blog arkadaşım bitirdikleri ürünleri paylaşıp, fikirlerini yazıyorlar. Bir çoğunu okuma fırsatım oluyor. Güzel tavsiyeler, güzel paylaşımlar oluyor. Ben de sizinle bitirdiklerimi paylaşmak istedim.


Bioblas elektriklenmeye karşı bakım spreyi kullandım. Yaklaşık 5-6 aydan beri kullanıyorum. Benim sorunum saçlarımın banyo sonrası aşırı elektriklenmesi, çok kabarması idi. Bioblası da kullandığımdan beri bu sorunlarım kalmadı. Saçlarım elektriklenmiyor ve daha rahat kullanıyorum saçlarımı. Tavsiye ederim. Ben aynı zamanda bioblasın saç dökülmelerine karşı şampuanını kullanıyorum.

Avon care Hydra ferming. Çok memnun kaldım. Krem yapısı çok güzel kokulu. Ciltte çok güzel emiliyor. Cildim kullandığım sürece harika sıkılaştı. Tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder