Pages

28 Ekim 2013 Pazartesi

Halı Silkelemek Temizlik Midir?

Sorarım size arkadaşlarım, Halı silkelemek temizlik midir? Apartman hayatı yeri geldiğinde güzeldir, yeri geldiğinde çekilmez hal alır. Ben artık çekilmez hal kısmındayım. Ben alt katta oturan bir ev sahibi olarak, üst katımda oturanlar o kadar düşüncesiz ki, sabahtan gece yarısına kadar ne kavga biter, ne gürültü, ne temizlik!

Yeter ya! Hafta da en az 3 kere halı silker, çarşaf silker, sofra silker, yastık silker, bir donu kaldı silkelemediği eah. Şimdi elektrik süpürgelerinin çekim güçleri de kuvvetli. Halı silkeleyince ne oluyor! Temizlik mi oluyor?


not: fotoğraf alıntıdır.

Bari seslen de ki; komşu kapın açıksa kapa ben halı silkeleyeceğim. 

Düşüncesiz kişi. Sizin de yorumlarınızı bekliyorum. Apartman yöneticime şikayet edeceğim artık.

6 yorum:

  1. Allah kolaylık versin gerçekten can sıkıcı ama her apartmanda var böyleleri

    YanıtlaSil
  2. Paylasiminizdan anladım ki yalnız değilim. Balkonumdan zeytin çekirdeği toplamaktan bende bıktım. Gece yarısından sonra gelen elektrik süpürgesi ve çamaşır makinesi seside çabası. Ne diyeyim allah cumlemize sabır versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım. Allah size de sabır versin. Böyle giderse zabıtaya şikayet dilekçesi vereceğim.

      Sil
  3. Çok saçma artık halı silkelemek nedir cidden ya. Hem halıya da zarar, ve Antalya'da bir kadın halı silkelerken düşüp ölmüştü :// Allah korusun yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım da. Bunu temizlik olarak düşünüyorlar hala.

      Sil