Pages

15 Aralık 2013 Pazar

AÖF Sınavı bitirdin BENİ!!! (Herkesi)

Bu hafta sonu açık öğretim fakültesi sınavları vardı. Ve yine yorgunluk, yine insanları mahcup etme, üzme, sıkma her şey birarada. Evim ile sınava girdiğim yer arası normalde 15 dakikalık yol. Tabi şahsi araçları olanlar için bu dakikalar. Bizim arabamız olmadığı için tam 2 vesait değiştirerek gittik. 2 buçuk saatte sınav yerine ulaştık. Trafik, otobüs tıklım tıklım. Hep insanlara eziyet bunlar. Herkes kendi ilçesinde girse olmaz.

Bu sistemden nefret ediyorum. Hava da çok soğuktu. Hem hasta oldum, hem de çok yoruldum. Yol parası kazığı da cabası tabi ki. Benim gibi o kadar çok insan yoruldu ki!!!

Bir de sınava geç kaldık trafik dolayısıyla. Sınava da almadılar. Otobüsler trafikten gidemedi, Biz de bir çok sınava girecek insan gibi geç kaldık. Sanki keyiften geç kaldık. Yaa herkesin arabası yok ki, olanlar bile geç kaldı. Bu sistem insanlara eziyet sistemi başka bir şey değil. Yazıklar olsun. Salon görevlileri kapıları sınav başlar başlamaz kapattırmış. Polislerin umurunda bile değil. Adamlar bana ne dedi arkasını döndü, gitti. Emeğine mi yanarsın, derslerden kaldığına mı yanarsın, lanet olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder