Pages

2 Şubat 2014 Pazar

Saatini Yarat ve Moda da Kankan Bloguna Teşekkürler :)

Geçen zaman için de Moda da kankan ve Saatini Yarat işbirliği içinde çok güzel bir çekiliş düzenlemişlerdi. Ben de katıldım. Kazanmayı da çok istedim. Ve kazanan kişi de ben oldum.

Saatini Yarat, sitesinden kendim tasarladığım bir saatin sahibi oldum. Gerçekten o kadar çok seçenek vardı ki, saati yaratmak baya zamanımı aldı. Aşağıda resimlerini paylaştığım saat elimde 2 gün de geçti. Kargo çok hızlılar. Sevdiklerinizle zamanı hediye edeceğiniz, çok seçeneği ile her zevke uygun harika saatler yaratabilirsiniz. http://www.saatiniyarat.com/ bu linkten girip siz de sevdiklerinize harika hediyeler hazırlayın.








Saatim çok sağlam bir ambalaj ile geldi. 

Saatini Yarat ve Moda da Kankan'a teşekkür ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder