Pages

27 Şubat 2014 Perşembe

Taht Oyunları - Game Of Throne Okudum, Bitti :)

Herkesin büyük beğenisini toplayan Game of Throne yani Taht oyunları dizisini hemen hemen herkes bilir. Ben diziyi izlemek yerine kitabı izlemeyi tercih ettim. Arkadaşımdan aldığım kitap baya kalın olmasına rağmen kimi zaman severek, heyecanlanarak, kızarak, üzülerek duygu yoğunluğunu yaşamış oldum.

Bir kitabı okurken karakterleri de kafamda canlandırır, olayı izliyormuş gibi yaşarım. İlk kitabım bittiği için dizinin ilk sezonunu izleyeceğim.

Gelelim kitaba; 7 Krallığı, bu krallıktaki insanların ihtiras ve taht için yapılan oyunları anlatan sürekleyici bir kitap. Önceleri 7 krallık tek iken, sonrasında taht oyunları da 7'ye bölündü. Her krallık bir krallığa bölününce, her yer kendi havasında. Herkes söz de Kral Robert bağlı ama kendi krallıklarının güçlendirmek peşinde.


Tabi olaylar o kadar çok gidiyor ki, şimdi buradan hepsini anlatsam heyecanı kalmaz :D

Tavsiye ederim diziden önce kitabı okuyun :D


2 yorum:

  1. kılıçların fırtınası ve kargaların ziyafetini okumadım bende diziyi izliyorum. Senin yaptığın mantıklı aslında önce kitabı okumak çok daha iyi oluyor :) dizi de çok güzel ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumun için teşekkürler :) Birinci kitap bittiği için, 1.sezonu izledim. Şimdi ikinci kitabı okuyorum. Sonra 2.sezonu izlemeyi düşünüyorum. Haklısın dizi de güzel :)

      Sil