Pages

22 Mayıs 2014 Perşembe

Mihmandar - İskender Pala / Okudum - Yorumladım

Mihmandar - İskender Pala

Bir Eyüp Sultan Romanı


Bu romana Tarihi roman dersek tam olur sanırım.
Keşke Eyüp Sultanı ziyaret etmeden bu kitabı okusaydım. Tabi o zaman bu kitap yoktu o ayrı da. İnşallah Eyüp Sultanı ziyaret etmek yeniden nasip olur. O zaman daha bir bilinçle, daha başka bir gözle, onu daha güzel görerek ve selamlayarak bakacağım.

Roman ilk başta öyle bir giriş yaptı ki; tamamdır dedim, aradığım, beklediğim roman bu, kitap beni yanıltmadı. Bu tür tarihi romanlarda karakterlerin gözünden kitabı okumak çok zevkli oluyor.

İskender Pala'nın emeğine sağlık. Çok güzel bir roman olmuş. Tavsiye ederim. Eyüp Sultan'ı çok yakından tanıyacak, Peygamber Efendimiz S.A.V'in hayatından kesitleri de okuyacaksınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder