Pages

2 Mayıs 2014 Cuma

Pastel indirimini yakaladım :)

Pastel ürünlerini severek kullanıyorum. Geçenlerde pastel facebook sayfasında 4.90 TL'den indirimleri görünce hemen https://www.pastelshop.com/ girdim. Fırsatlar bölümünden en beğendiğim ürünleri aldım. Şimdi de en güzel ojeleri 1.00 TL :)

Aldığım ürünleri de sizinle paylaşmak istedim.














Ürünleri çok beğenerek aldım. Fakat kargoladıkları kutu baya hasar görmüş. Allığımın bir tarafı da kırılmış ona üzüldüm :(

Diğer ürünlerim de hasar yok. Dolce MIA ve ROSA çok aradım, parfümeri, watson, gratiss, rossmandan da yoktu. Sitesinde görünce, fiyatı da 4.90 TL olunca 4 tane aldım :D Kokularına bayılıyorum. En sevdiğim parfümüm :D

Ürünleri denedikçe sizinle de fotoğrafları paylaşacağım.

6 yorum:

  1. Güle güle kullan aldıklarını, altın renkli oje bende de var, hatta şu an tırnaklarımda :)

    YanıtlaSil
  2. ben de eskiden Dölce Vita kullanıyordum, çok güzel parfümler gerçekten, lisede falan.. şimdi koklasam neler hissederim kim bilir:)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullanın. taglandınız yapmak isterseniz sevgilerimle...

    YanıtlaSil