Pages

14 Mart 2015 Cumartesi

Duvar Boyama Fikirleri DIY

Zaman zaman yaşadığımız mekanlardan sıkılır, değişiklik yapmak isteriz. Bir tablo olsun, bir çerçeve, halı bazen de boya ya da duvar kağıdı ile odalara hava katmak isteriz.

Ben de bebeğimin odası için neler yapacağımız araştırıyorum. Öncelikle duvar için hem ekonomik hem de içimize sinen fikirler arıyorum. Bulduklarımı da sizinle paylaşmak istiyorum. Belki size de fikir verir. :)


Bu güzel kelebekler çerçeveden uçmaya karar vermiş :)

Çok basit ve güzel bir fikir. Lazım olan ise kelebekler, çerçeve ve yapıştırıcı.


Kelebek ise bir çok hobi malzemesi satan ya da hediyelik eşya, züccaciye gibi yerlerde bulunur sanırım.


Bulut şeklindeki raflar ise çok şirin olmuş. Sanırım ikeada görmüştüm.

çok fazla şey var. A4 boyutunda boyaya dayanıklı bir kağıt ile şablon hazırlanarak, üzerine boya sürülüp şekiller çıkarılabilir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder